ÎNTREBĂRI FRECVENTE

ESENŢIAL. DESPRE TESTE DE BINE

Ce servicii sunt disponibile în clinicile partenere?

În clinicile partenere se recoltează probele de sânge venos pentru testul Imupro și DAO, și se recepționează probe de scaun pentru testele FlorInScan și GI Stool Profile.
De asemenea, în clinicile partenere puteți consulta medici care folosesc testele din portofoliul Cactus Heath ca instrument de diagnosticare, și au experiență în interpretarea rezultatelor și configurarea tratamentelor personalizate. Lista CLINICILOR PARTENERE
Medici experți în interpretarea rezultatelor puteți consulta și în cadrul altor clinici și cabinete individuale. Lista MEDICILOR EXPERȚI

Pot să fac un test fără recomandare medicală?

Testul Imupro și testul DAO pot fi făcute fără recomandare medicală, întrucât rezultatele sunt prezentate într-o manieră clară și sunt însoțite de informații și recomandări care vă permit să vă reconfigurați singuri dieta.

Vă recomandăm însă să apelați la un medic expert în interpretarea testelor din portofoliul Cactus Health. Acesta vă poate consilia în implementarea dietei astfel încât să evitați carențele nutriționale ca urmare a eliminării unor alimente din dieta dumneavoastră zilnică. Consultarea unui medic este cu atât mai indicată dacă vă confruntați cu diverse probleme de sănătate, pentru că rezultatele trebuie interpretare în cadrul unui tablou clinic mai amplu, astfel încât să obțineți cele mai bune rezultate prin implementarea dietei.
Mai mult decât atât, având în vedere că simptomele alergiilor alimentarare întârziate identificate de testul Imupro, și simptomele intoleranței la histamină, relevată de testul DAO, se suprapun, e posibil să fie necesar să faceți ambele teste pentru a putea elimina absolut toate alimentele care s-ar putea reprezenta cauza afecțiunilor dumneavoatră. Iar această recomandare nu poate veni decât din partea unui medic.

Testele de evaluarea a sănătății intestinului – FlorInScan și GI Stool Profile – trebuie interpretate obligatoriu de către un medic având în vedere complexitatea și specificul informațiilor relevate de aceste teste de diagnostic. Mai mult decât atât, tratamentul personalizat nu poate fi configurat decât de un medic.

Cum comand online?

1. Accesați magazinul online testedebine.ro: click pe butonul verde COMANDĂ ONLINE (în dreapta sus).

TesteDeBine

2. Selectați testul pe care vreți să-l achiziționați prin apăsarea butonului COMANDĂ ONLINE.

TesteDeBine

3. Completați cele două câmpuri cu numele și prenumele pacientului, precum și CNP-ul acestuia. Apoi apăsați butonul COMANDĂ ONLINE.

TesteDeBine

În plus:

– La Testele Imupro trebuie să specificați dacă analiza se face pe baza unei probe de sânge venos sau capilar.

TesteDeBine

– La testele FlorinScan, aveți opțiunea de a determina, cu cost suplimentar, zonulina și histamina din scaun. Dacă nu doriți acest lucru, selectați Nu adăuga la comandă.

TesteDeBine

4. Dați click pe butonul VEZI COȘUL . Aici veți găsi o listare a detaliilor comenzii.

TesteDeBine

5. Dați click pe butonul CONTINUĂ FINALIZAREA.

TesteDeBine

6. Completați detaliile de facturare. Dacă adresa de livrare a kitului este alta decât cea de facturare, completați detaliile necesare.

TesteDeBine

7. Bifați căsuța Creezi un cont? pentru ca sistemul să permită încărcarea rezultatelor dvs. potrivit normelor GDPR în vigoare, în contul dvs.

TesteDeBine

8. Plasați comanda.

TesteDeBine

9. În cel mai scurt timp, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii și detaliile necesare pentru a putea face plata.

10. Imediat ce plata este confirmată, veți primi factura pe e-mail.

Cum recoltez?

Sânge venos. Probele de sânge venos pentru testul Imupro și DAO se recoltează în laboratoarele clinicilor partenere.
Recoltarea de sânge venos de către pacient la domiciliu este interzisă.
Sânge capilar. Toate variantele de testare Imupro se pot face și cu sânge capilar. Pentru testul DAO trebuie să se recolteze însă sânge venos.
Kitul de recoltare cuprinde toate informațiile de care aveți nevoie și pașii pe care trebuie să îi urmați pentru obținerea unei probe de sânge valide.
Probă de scaun. Testele FlorInScan și GI Stool Profile se fac pe baza unei probe de scaun.
Kitul de recoltare FlorInScan cuprinde toate instrucțiunile de recoltare prezentate inclusiv în manieră grafică.
Kitul de recoltare GI Stool Profile conține pașii pe care trebuie să îi urmați pentru recoltarea probei de scaun.

Cum transport proba?

TRANSPORT SÂNGE CAPILAR
Pentru probele de sânge capilar, după recoltarea propriu-zisă și uscarea probei, cardul completat cu datele necesare de identificare se introduce în punga cu fermoar din interiorul kitului împreună cu materialul desicant și acesta, împreună cu chestionarul completat de pacient, se introduce într-un plic; se notează lizibil numele și adresa expeditorului și a destinatarului.

Detaliile legate de adresă le primiți împreună cu kitul.

Probele de sânge capilar pot fi trimise prin serviciul de corespondență al Poștei Române, deoarece sângele uscat de pe cardul de recoltare este stabil până la 3 săptămîni și nu are restricții de temperatură la transport.

Vă recomandăm să expediați plicul prin serviciul de corespondență prioritară, recomandată și cu confirmare de primire. Costul unei asemenea expedieri în Germania este în jur de 20 RON.

Vă rugăm verificați tarifele Poștei Române pe site-ul www.posta-romana.ro. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru modificările tarifelor de expediere ale Poștei Române.

ATENȚIE! Conform legilor ADR (Acordul European privind Transportul Internațional de Mărfuri Periculoase), probele provenite de la pacienți sub forma unor pete de sânge uscat, depuse pe un material absorbant sunt exceptate de la clasificarea “substanțelor infecțioase de origine umană sau animală” și, în consecință, nu se supun reglementărilor de transport aferente substanțelor infecțioase.

Vă rugăm să ne anunțați, prin e-mail la adresa office@imupro300.ro sau prin SMS la numărul de telefon +4 0735 30 30 01, în momentul în care ați expediat proba de sânge către laboratorul din Germania, precizând numele pacientului și codul de urmărire a trimiterii. Codul de urmărire începe cu literele RN urmate de un set de 9 cifre și literele RO (de ex. RN123456789RO).

Vă rugăm să verificați la nivel local existența serviciilor menționate și tarifele acestora. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru modificarea serviciilor și tarifelor de către firmele de transport/curierat.

TRANSPORT DE SÂNGE VENOS
După recoltarea de sânge venos, proba trebuie trimisă în maxim 48 de ore de la recoltare și trebuie să ajungă la laborator în maxim 96 de ore de la recoltare.
Dacă ați achiziționat direct orice test ImuPro va intra desigur în sarcina dvs. să vă ocupați de transportul probei la laborator.

Seringa cu sânge se va pune în punga cu sigiliu din kitul pacientului. Este preferabil să securizați suplimentar seringa cu un material protector, absorbant, din dotarea dvs.

Se notează lizibil numele și adresa expeditorului și a destinatarului.

Detaliile legate de adresă le primiți împreună cu kitul pacientului.

Vă rugăm să ne anunțați, prin e-mail la adresa office@imupro300.ro sau prin SMS la numărul de telefon +4 0735 30 30 01, în momentul în care ați expediat proba de sânge către laboratorul din Germania, precizând numele pacientului și codul de urmărire a trimiterii.

Transportul probei se va face la temperatura ambientală.Transportul trebuie făcut cu un curier**care are în portofoliu servicii de transport de acest gen și care poate asigura o perioadă de tranzit a probei de maxim 48 ore.

**Informații utile

Pe piața din România, companiile de curierat acreditate să transporte probe biologice sunt DHL și TNT.
Vă rugăm să verificați la nivel local existența serviciilor menționate și tarifele acestora.

TRANSPORT PROBE DE SCAUN

Dacă ați ridicat kitul de recoltare de la o clinică parteneră, proba de scaun ambalată conform instrucțiunilor trebuie dusă și recepționată de acea clinică.

Dacă ați comandat kitul de recoltare online, ambalați proba conform instrucțiunilor și apoi contactați-ne în cel mai scurt timp pentru ca un curier să se prezinte și să ridice coletul cu proba în aceeași zi.

0723 299 814

0735 303 001

office@testedebine.ro

Pe colet veți lipi AWB-ul pe care vi-l vom transmite pe email ulterior solicitării curierului, rămânând în sarcina dumneavoastră să îl printați.
Din motive logistice, solicitarea curierului NU se poate face mai târziu de ora 10.00 AM. Probele către laborator se expediază numai în zile de luni, marți și miercuri.

Cum primesc rezultatele?

Rezultatele testelor din portofoliul Cactus Health sunt disponibile în sistemul nostru și le puteți vizualiza în contul dvs., după cum urmează:
1. Când rezultatele dvs. sunt disponibile în sistem, veți primi o notificare pe adresa de e-mail specificată în comandă.
2. Accesați site-ul www.testedebine.ro și logați-vă folosind adresa de e-mail și parola primită în momentul în care ați făcut comanda, dacă ați bifat căsuța “Creezi un cont?”.
În cazul în care nu v-ați creat un cont atunci când ați făcut comanda, intrați pe site-ul testedebine.ro și creați-vă un cont în secțiunea Utilizator nou (dreapta sus) prin completarea adresei de e-mail, la secțiunea Înregistrare. Odată completată adresa, veți primi pe e-mail parola cu care puteți să vă accesați contul.
3. Accesați secțiunea DESCĂRCĂRI pentru a vă descărca rezultatele în format PDF.

Cine interpretează rezultatele testelor?

Rezultatele testelor Imupro și DAO sunt prezentate într-o manieră grafică foarte explicită care permite identificarea cu exactitate a alimentalor care trebuie excluse din dietă. Informațiile și recomandările care însoțesc rezultatele sunt suficiente și creează premisele reconfigurării unei diete corecte. Recomandarea noastră este însă să fie consultat un medic expert în interpretarea rezultatelor testelor din portofoliul Cactus Health, care poate oferi consiliere și în ceea ce privește dieta, dar, mai ales, poate interpreta rezultate într-un tablou clinic mai amplu și, astfel, poate personaliza tratamentul pentru obținerea celor mai bune rezultate.
Mai mult decât atât, în condițiile în care simptomele alergiilor alimentare sunt similare intoleranței la histamină, este posibil să fie nevoie de ambele teste pentru a obține informații cât mai precise în ceea ce privește alimentele care trebuie excluse. Medicul este singurul în măsură să evalueze această situație și, eventual, să recomande și alte teste de diagnostic. Obținerea de informații specifice fiecărui pacient este esențială pentru un tratament eficient.

Rezultatele testelor FlorInScan și GI Stool Profile sunt prezentate, de asemenea, într-o manieră grafică ușor de citit, dar interpretarea lor, și, mai ales, eventualul tratament care s-ar impune ulterior, sunt strict de competența unui medic. Așadar, recomandarea noastră este ca un medic să fie consultat, chiar dacă testul a fost făcut din proprie inițiativă.

Top