O dieta fără gluten este o provocare mai ales în cazul micului dejun. Poți cosuma pâine fără gluten, dacă nu vrei să renunți la sandvișuri. Sau galete de orez ori porumb. Dar vine un moment  în care îți dorești și altceva. Un preparat cu adevărat reconfortant, care să îți transforme micul dejun într-un festin la sfârșitul căruia chiar să te bucuri că ai renunțat la gluten, pentru că astfel te poți bucura de preparate pe care altfel nu le-ai fi încercat. Îți propunem o rețetă super simplă, din numai două ingrediente, care poate reprezenta baza unui mic-dejun savuros și care poate fi completată în funcție de toleranțe și preferințe.

Ai nevoie doar de banane coapte și ouă. Pe care să le transformi în clătite.

Pasează cu furculița două banane coapte foarte bine și amestecă-le cu 4 ouă bătute separat în alt bol. Dacă te grăbești foarte tare, pune ingradientele într-un mixer. Nu uita să adaugi un praf de sare. Ca să te asiguri că amestecul se leagă, adaugă 4 lingurițe de semințe de in sau de chia. Poți adăuga vanilie și/sau scorțișoară pentru un plus de savoare.

Pune într-o tigaie puțin ulei de cocos și coace clătitele. Procedeul este același ca la clătitele obișnuite: 30 de secunde pe fiecare parte, la foc moderat. Și mic-dejunul este gata.

Mai e nevoie doar de topping. Iar aici ai nevoie doar de puțină imaginație: fructe de pădure proaspete sau congelate, mere coapte, fructe dim compot, gem de fructe, iaurt, miere, nuci,cremă de brânză.  

Top